Αναζήτηση

Ποδηλατο και κολύμβηση μετα τα σαράντα

Share

Τα σαράντα πλησιάσουν ή εχουν φτάσει και το σώμα σου αναζητα λύσεις για τις προκλήσεις του μέλλοντος . Οι επιλογές είναι πολλές, οι δυνατότητες αρκετες, το μόνο που πρέπει να εχει μαζί σου ειναι η καλή διάθεση και το χαμογελο σου .Υπάρχουν άπειρα πράγματα που μπορείς να κάνεις για να γυμναστείς μετά τα 40 . Το ποδήλατο και η Κολύμβηση συγκεντρωνουν το μεγαλύτερο ποσοστό προτίμησης.

Ποδηλασία: Το ποδήλατο γυμνάζει τόσο πολύ το σώμα ενώ ταυτόχρονα σε χαλαρώνει μιας και πρόκειται για ένα είδος άσκησης που γίνεται στη φύση. Είναι τόσο διασκεδαστικό που πολλές φορές όταν είσαι πάνω του ξεχνάς ότι γυμνάζεσαι κάνοντάς το.

Κολύμβηση: Τώρα που είναι καλοκαίρι κολυμπάς στη θάλασσα αλλά η αλήθεια είναι πως η κολύμβηση είναι μια τέλεια άσκηση για όλο το σώμα την οποία μπορείς να κάνεις ακόμα και τους χειμερινούς μήνες. Κάνοντας μια ώρα κολύμβηση μπορείς να κάψεις μέχρι και 500 θερμίδες και να ενεργοποιήσεις με τέτοιο τρόπο τον οργανισμό σου που θα συνεχίσεις να καις ακόμα και ώρες μετά το τέλος της προπόνησης.