Το tik tok ένα απο τα κυριότερα εργαλεία marketing
Share
Η Gen Z, είναι η γενιά που έχει μεγαλώσει με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και του διαδυκτίου. Την καθιστά απόλυτα εξοικειωμένη με κοινωνικές πλατφόρμες και εφαρμογές καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς της. Στα κοινωνικά δίκτυα βρίσκουν κριτικές για προϊόντα και διαφημιστικά σχόλια.
Έντύπωση κάνει τον τελευταίο καιρό η φράση «TikTok Made me buy it» δηλαδή πως «το TikTok με έκανε να το αγοράσω» όπου αναφέρεται στην γνωστή πλατφόρμα με θετική ή αρνητική χρήση. Κάτι τέτοιο ισχύει και για τις άλλες πλατφόρμες με την διαφορά πως οι ηλικίες που είναι περισσότερο εξοικειωμένες με αυτό είναι μεγαλύτερες από του TikTok.
Παρά την στενή σχέση των μεγάλων πολυεθνικών με τα κοινωνικά δίκτυα, προτιμούν διαφορετικούς τρόπους για την διαφήμιση των προϊόντων τους. Η επιρροή όμως του TikTok μέσω νέων παιδιών και ο τρόπος που επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες, οδηγεί στη χρήση του μέσου για αγορές.Τα μεγάλα brands έχουν στραφεί ήδη σε προβεβλημένους χρήστες του TikTok για την διαφήμιση των νέων πρπϊόντων τους, με τους ίδιους να κερδίζουν απο αποκλειστικά συμβόλαια εως και μεγάλα χρηματικά ποσά ανά βίντεο. Γίνεται ευκολότερο για τους χρήστες να εμπιστευτούν κάποιον που παρακολουθούν καθημερινά, παρά την εταιρεία που παράγει το προϊόν.